Ez nem a hetvenes évek mosópor kampánya

Kezdő kosárlabda bíró koromban a legalsóbb osztályokban pocsék bírókkal fújtam. Ahogy haladtam előre mind kevésbé voltak kosárlabda gyűlölők a bíró társaim.
Valahogy igy van ez a publikáció iparban is. Egy régebbi bejegyzésemben ugy saccoltam, hogy műfajomban a felsőbb osztályokban majd húszezer bíráló undokoskodik. Most azt saccolom, hogy az alsóbb osztályú folyóiratoknak nehány százezer pocsék bírálója van, akik igenis megkeserítik a pályafutásukat kezdok sorsát.
Tegnap nézem egy alsóbb osztályú folyóirattol érkezett bírálatot. A bíráló megkérdezte a cikkírótól hogy van-e szignifikáns különbség a nemek és korok véleményei között Az alsóbb osztályú el sem tudja képzelni, hogy egy vállalati tudás frissítésröl okoskodó doktori disszertácioban semmit sem lendít az a mérés, ami a nemekrol és a korosztályokrol megtudható. A bíráló leragadt a kilencvenes években Amerikából érkezett „used book”-oknál amelyekben a hetvenes évek marketing tanításai arra osztokeltek, hogy tud meg a fiatal nők vagy az öreg férfiak vásárolnak mosóport.

Used

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email